Canım benim kızım da bu şekildeydi düzelmedi de ben duzeldim vazgeçtim doktkr doktor gezdik resmen çünkü bende yoruluyorum uyumk istiyorum yok sabah da erken uyanir benimki doğdu doğalı böyle doğduğu gün bile uyumadı sabaha kadar ağladı bazı bebekler uyku sevmiyor ayakta sallayınca uyuyordu ama sallanmayi kesmemen gerekirdi gece de uyumazdi ilk başta o şekilde en azından ben bikac saat uyuyayım diye eşimle nöbetleşe ayakta sallardik tüm gece şimdi şükür en azından gece yatiyor 3 yaşına girecek neredeyse uyku damlaları var onu da ben kullanmam tavsiye etmişti gittiğimiz her doktor önerdi ama biz kabul etmedik