1kub1ra bizde ilk iki ay aynıydık bi insan her gün ağlar mı her saat ağlıyordum resmen😩 bebeğimden daha çok ağlıyordum desem yalan olmaz🙄 sonra 3. Ayda birden sular duruldu🥹 gülücükler başladı sakinleşmeler falan derken aman Allahım 4. Ay atağındayız😆 1 günüm 1 sene gibi geçiyor🤦🏽♀️ geçecek diyorlar, bekliyorum🤷🏽♀️