Bende 22 haftalık doğum yapmıştım . 2 sene önce . Bebeğim 5 dakika kadar yaşadı . 3 gün doğum sancısı çektim hastanede o kadar yıprandım ki hala bile etkileri üzerimde . Birde ben tuvalette bir anda dogurdum ayakta . Göbek bağını kestiler kutuya koyup götürdüler baktım öyle arkasından minik ellerine . Yüzüne bakamıyordum şoktaydim sadece feryat ediyordum ama elleri ayakları aklımdan çıkmıyor. Sabah oldu patologiye götürecekler morgtan çıkarıp getirdiler son bir defa görmek istedim zar zor gösterdiler etkilenirim diye arkası donuktu sadece arkadan gördüm yavrumu . 3 ay sonra sonuçlar çıktı bebeğim hala morgtaydi isterseniz biz gomelim dediler izin vermedim . Çünkü stajyerlerin kadavra olarak kullandığını duydum ne kadar doğru bilemem birde kimsesizler mezarlığına gömebiliriz dedi hastane kimsesiz değil ki küçük te olsa o benim yavrum annelik işte kıyamadım asla bırakmam dedim 5 saatlik yol gidip aldım kuzumu gassilhanede yıkadım kefenledim Allahtan bana yakın boş bir mezarlik vardı da gömdüm şimdi gider gelirim kardeşlerini de götürdüm tanıştılar . Niye bu kadar uzun yazdın diyeceksin aynı acıyı yaşamış biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Ama lütfen kuzunu orda bırakma al kendin defnet ölüm belgesini veriyor hastene zaten gasilhaneye gidersen yardımcı olurlar veya cenaze işlerini ara hastane önüne gelip alıyorlar . Sonra ne oldu ne yaptılar diyip ömür boyu kendini yersin . 🥲🥲🙏🏻