Ayseey ADGA-41 canım suyun geldiğinde hemen gittinmi doktora benimde suyum geldi ama baya uzun sürdü geceden sabaha kadar ve sabah doktora gittiğimde suyun hala var demişti bana inşallah minige birşey olmaz kuveze girer zaten sen korkma sıkinti yapma kötü etkilenmeyin
Ayseey ADGA-41 ama bu çok kötü başka bir yol yomuymus bebeğe şu yapacak şeyler veya su eklemek gibi şu an bı bilgim yok ama bu kürtaj gibi birşey olacak o zaman
Hyl-kbr1501 Dmtt06 ADGA-41 çok geçmiş olsun süreci bizimle paylaşın rabbim hayırlısı olan neyse onu yaşatsın amin güçlü kalın
aysenyr Ultrasonda baktıklarında bebek yaşıyormu başka doktora git bacım keşke deme miniğim yolu yarılamış Allah yardımcın olsun nasipten öte yol yok
ADGA-41 @Zehra95 cnm burası son şeyi söylüyor çıktım hatta almamak için gene geliceksin buraya mecbur dedi
veysi106_ Benimde suyum gelmişti bitmişti bir doktor beni eve gönderdi suyu var diye ben başka doktora gittim evet suyu az var dedi suni sancı verdiler açılmam oldu 8 saatte suni sancı ile doğurdum