İlk bebeğim alerjik bir bebek ve sadece emmdi. Ek gida çok az yiyordu. Ona rağmen baya tosun bir bebekti. Yani sütüm yetiyordu kendisine. Emmeye de severdi ilk gündem berri. Ama gel gör ikinci bebek. İlk günden beri 5dkkdan fazla memede durmuyor. Çok gazlı. Doğumdan sonra bakıcılarım vardı ama insanın anması yoksa hepsi boş oyuzden 3 gün ben ev süpürmek zorunda kaldım. İlk çocuğum da bana çok düşkün, kardeşinden dolayı ona ihmal etmemeye çalıştım. Oyuzden çok dinlemedim ve sırtım yeterli olmadı. Bebeğim şu an 1 aylık ve yarı yarıya gidiyoru yanim yarı meme yarim mama. Çalar damlalar, yemekler, hoşaflar hepsi denedim ama yorgunluk hepsi önüne geçti. Sağmaya tavsiye ediliyor ve benim 2 farkli kaliteli makine var ama gel gör benim vaktim mı var onu yapmaya. Şimdi anladım tek çocuk hiç çocuk 😅