Benm ki biraz erkenci çıktı arkadaşlar 5 ayından beri hep kollarının üzerinde öne geri öne geri yapardı 6. Ayda emekledi ama anlam veremedim bir durum var suan 6 buck aylik daha emeklemeyi yeni çözdü evi keşfetmek yerine koltuklara tutunmaya çalışıyor tek eli yerde teknelini koltuğa atmaya çalışıyor hadi emekleme normalde bu hareket icin çok erken değil mi korkuyorum kafasının üzerine felan düşer diye aparat aldım taktım sıralamak için mi kalkmaya çalışıyor yoksa meraktan mi bebekleri erken emekleyen arkadaşlar bu hareketi yapması ayağa kalkmak istemesden mi çok erken çünkü