Deletedmom_110 OptimusPrime ayakkabılarımız hep skechers 2 senedir abartısız su geçirmez botundan alıyorum kızıma cidden çok iyi
Sadeturkkahvesi Deletedmom_110 orda hiç su geçirmez özellikli olanı görmedm hangisi onlar ne zaman satıcıya sorsam garanti vermez diyo
OptimusPrime Sadeturkkahvesi O şimdi girmez kayinvalidesi vefat etti bugün 🥺 ben sana atayim. Sarı olan varya onun pembesini kızıma kullandım yağmur botu olarak. Diğeri de arkadaşımın kullandığı hem kızına hem oğluna aldı aynı ayakkabidan
Deletedmom_110 Sadeturkkahvesi durumun müsaitse al açıkcası biz çok bot giymiyoruz ama yağmurda bire bir giydi aşırı yağmurda asla geçirmedi arkadaşın attığı önden fermuarlı model 2.
OptimusPrime Sadeturkkahvesi Bak canım ☺️ Şu fermuarlı olan erkek çocuk için stokta yok şuan. Ama girer mutlaka kış başı.
Deletedmom_110 Sadeturkkahvesi hayır normalde Skechers giyiyoruz lcwdennn alıyorum kar botunu diyorum😂