Kızlar 40 imiz dün çıktı doğduğundan beri göz kapağında kızarık vardı gelip geçiyor capaklanma Oluyordu Geri gidiyordu sağlık ocağı göz damlası vermişti Kullandm Caylada sildim bugün hiç uyumadı smdi göz kapağının üstü kızarmış ve sulanip çapaklaniyor Napmam lazm Hastaneye mi gıdım