dryglnc bende de benzer durum var 4,5 aylıkken işe başlamıştım ben. Bir şekilde bu günlere geldik. Benim hep çok olmadı öyle mama takviyesi de verdik. Hedefim 6 aydı en azından 6 ay anne sütü alsın diyordum. Çok şükür 8 aylık oldu halen az da olsa devam ediyoruz. Bence artık üzülecek bir şey yok. En azından 8 ay anne sütü aldılar 🙏🏼