Tubasahra Hımm, anladım ☺️
AnnaKurt Sus sus çaktırma. Valla ben kiraları duyunca şok yaşıyorum.
Tubasahra 1.5 dan çıkardık geçen ay.
AnnaKurt senin ev nerde annam hahahaha
NewMomm1 Erzurum
Gebze de oturuyorum genel de 12bin üstü..
NewMomm1 gebzede oturuyorum 17 den aşağı ev yok