Sin21 ben tek yaptırdım bir kere perişan oldum çocukta korktu tutulmayınca falan annem hasta eşim geç geliyor işten bugün fırsatım oldu yaptırmaya o yüzden çok ıkınıyor huysuz kakası mukuslu doktora götürdüm flagy diye ilaç verdi komtrole götürdüm kakası aynıydı emfeksiyon vardı geçmiş dedi ama tahlil yapmadı çok ıkınıyor ama kucağıma alınca susuyor bilerek mi yapıyor karnı mi agrıyor anlamıyorum bende zeytin yağı verdim dün belki karnı falan agrıyorsa rahatlar diye ama daha önce de verdim sıkıntı olmadı birde su verdim saglık ocagına götürdüm ordan dediler mama içtiği için bende alerji var mıdır diye şüpheleniyorum ama doktor bişey demediği için yapacak bişey kalmıyor birde çok huzursuz hep kucak hep ya oyun o da kucakta yani hoplata zıplata mama almıyor bazen meme almıyor mesela bazen alıyor rahatça gece aglaya aglaya zor uyutuyorum sonra uykuya tam dalana kadar ağlayarak uyanıyor 2 kere falan atak dönemiydi geçti ama hala aynı