3 aylık bebeğim var gece uykusu 7.30/8.30 arası başlıyor ama bazen kayınvalideme bıraktıgımda örneğin 6 da gece uykusuna geçiriyolar söylediğim halde böyle oldugunda aşırı geriliyorum gerilmemin tek sebebi onlar değil çocuk bazen evdeykende 6 da uyumak isteyebiliyor erken uyudu erken uyanıcak düzeni bozuldu bozulacak gibi anksiyetik şeyler yasıyorum gecemi mahvediyorum keyfim kacıyor Baska bir konuda cocukla ilgili hassasiyetim yok ama uyku olunca mevzu bahis çok kötü oluyorum nasıl aşarım bilmiyorum:(