Benimde genel anestezi oldu. Ameliyattan çıktım narkoz etkisi geçti geçeli belimin sağ tarafı ağrıyor. Yani hele hareketsiz kalayım tutuluyor belim açılana kadar kaç saat uğraşıyorum. 3 ay oldu benim gidemedim daha doktora. Gece uyku uyumaya korkuyorum. Çünkü 2 saat hareketsiz kalınca daha beter oluyor