Kızlar kızım 9 bucuk aylık 1 yaşinda baya azaltmayı düşünüyorum ama hiç öyle bir niyeti yok yani yedigi yemekle doyacaginu düşünmüyor hoş bu aralar ek gidayada soguk bakiyor diş zmani iştahsizlik oldu hala devam ediyor.yani en aç anında oturtuyorum sandalyesine ve mama yemek içjn kalkmak istiyir.o yemekle doyucaginu düşünmüyor.guzel guzel tabaklar hazirlarim her zman bide.akil verin bana ne yapicam.nasil azalticam mamayi.nasil ögretmeliyom