Krtl-annesi24 meme reddi yaşıyorsunuz benim bebeğimde 3 ay 20 günlük 4. Ay atağı sebebi ile büyük ihtimalle bizimki meme reddi uaşıyoe kızara kızara ağlıyor bazen sonra biraz gezdiriyorum seviyorum oynuyoruz memeden dikkatini dağıtıyorum öyle emziriyorum bir daha deneyip, tamamen acıkmasını kesşnlikle beklemeyin ağzında yalanma falan görürseniz direkt verin çok acıkınca da reddediyolar, loş, dikkatini dağıtmayacak ses vs olmayan bir yerde emzirmeyi deneyin, olmazsa duşa girin onu da alın cildiniz teninşz temas etsin orda denetim bi ten temasını hatırlasın kesinlikle zorlamayın ama sık sık ısrar edin deneyin bazı dönemler malsef meme reddi olabiliyor ayakta emzirmeyi de deneyin bazen o da işe yarıyor, ha olmadı sağın vermeye çalışın bir arkadaş demiş evet 6 ay nerdeyse emzirmişsiniz bu bile mükemmel bir zaman benim hedefim de bi 6 ayı görmek inşallah sonra almazsa da çok çok üzülmem artık mama ek gıda geçer gider diye düşünüyorum Max da 1 yaşına kadar emziririm zaten daha da dayanamam gibi geliyor bana da emzirme döneminde güçten de düştüm baya sürekli hasta oluyorum her ay antibiyotik alır oldum