aslanmommy Merhaba, az önce yan masada konuşuyorlarmış eşim duymuş. Bebeğine doktor mama yazıyormuş reçeteyle eczaneden ücretsiz alınabiliyormuş. Evoune. Similac vs bir sürü mama saymışlar. Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Serapsfb aslanmommy normal mama deil onlar raporlu oluyor devlet bi kismini karsiliyor alerjik olan gelisim geriligi olan bebekler icin
3kedili2bebekli aslanmommy alerjik mamalar reçete ediliyor önce raporlaniyor sonra reçeteyi aile hekimi bile yazabiliyor
tostperisi aslanmommy evet alerjik bebekler için çocuk dr bebeğime yazmıştı evolvia rapor çıkartmıştı o şekilde eczaneden ücretsiz almıştık
aslanmommy Deletedmom_108 benim bebeğim de alerjik. Fakat hiç alerji maması kullanmamıştım. İnek sürüne alerjisi var
aslanmommy Serapsfb gelişim geriliğinden dolayı erken doğum yaptım. Bebeğimde bu var zaten. Ayrıca inek sütü alerjisinde bulunuyor. Ama doktorumuz hiç bize bu konuda bişey dememişti
Serapsfb aslanmommy şoyle soliyim Eger ki persentil egrisi ayina gore uygunsa yazilmasina zaten gerek yok ama ornek veriyorum 24 aylik bir bebek persentilinde 16 aylik bir bebekle es deger gidiyorsa ole durumlarda kilo alimi vs hizlansin diye yazilabiliyor
tostperisi aslanmommy bizim için kendisi çıkartmıştı Allah razı olsun gitti ama çok ilgiliydi diğer doktorlar bahsetmedi bile dediğiniz gibi sizde isteyin çocuk doktorunuzdan. Biz zaten alerji uzmanına da gitmiştik. Şu an nasıl mama kullanıyorsunuz ki?
Deletedmom_108 aslanmommy Benim kızıma doktor 4. Ayında rapor çıkardı her ay reçete ediyor 10 kutu ücretsiz mama alıyoruz şu an 7 aylık.
aslanmommy Serapsfb kilosu bana göre normal 6.300 olmuş. Ama inek sütü alerjisi var. Ve böyle bir imkanımız varken neden kullanmayalım. Anne sütü veremiyorum sonuçta. Sütüm varken diyet yapıyordum sırf bunun için
tostperisi aslanmommy yani şöyle biliyorum yanlışım varsa biri düzeltir muhtemelen. İnek sütü alerjisi vs varsa onu da kullanmamanız gerekiyor pirinç bazlı bir mama kullanıyorduk biz çapraz reaksiyon vs gösteriyormuş sanırım keçi koyun vs hiçbirini kullanmamanız gerekiyor. Hatta ben kendim de tüketmiyordum
gamzes-26 Allerji mamaları ya da gelisim gösteremeyen bebeklere özel mamalar yazılıyor market mamaları değill
aslanmommy tostperisi doktor bana hiç bir süt ürünü tüketmememi söyledi. Tereyağ vs herşeyi. Anne sütü aldığı sürece çok dikkat ettim. Şuan sadece mama kullanıyor ve benim bilgim yoktu doktor hiç bişey dememişti
esractl aslanmommy biz bebeğim kilosu ayına göre düşük olsun diye yazmıştı doktor tamamen ücretsiz almadık biz sadece daha uygun oluyo diğer mamalardan ınfatrını kullandık biz 6 ay sadece rapor