Gunsenin canım ben kaynamış suyu bi şişeye dolduruyorum orda duruyor sürekli mama yapacağım zaman çaydanlıktan sıcak su döküyorum 4 ölçek kadar üstüne de ayırdığım kaynamış soğumuş suyu döküyorum sıcaklığını ayarlıyorum, ben normal ölçeğe göre bir ölçek hep fazla atıyorum her zaman 5 ise 6 7ise 8 öyle yapıyorum 😊