Yusramom benim oğlum 5 ay ne gündüz ne gece uyumadi ikizi kız o çok sakindi ama oğlum kolikti sürekli ağlar hiç uykusuz gün geçirdiğini bilirim ne bitki çayı verdim ne ilaç verdim bunu ben iyi anneyim demek için demiyorum sabretmeniz gerektiği için diyorum bebeğe bitki çayı verilmez alerji yapsa anaflaktik şoka girse ne yapacaksınız? Bayiltmak oluyor o bebeği yapmayin sadece bir kaç aylik bir süreç şimdi 9 aylık saati gelince kendi kendine uyur uyanır hala mızmız bir bebek ama karakteri öyle demek ki, gaz damlası verebilirsiniz kiraz çekirdeği kemeri bana fayda etmişti ondan takabilirsiniz bir doktora götürün belki alerjik bir durumu vardır o da huysuzluk yapar