gozbebegi Tam 1sene önce bezi bıraktık 3-4ay önce altına işemeye başladı gece yavaş yavaş Son zamanlarda 1aydır gece 3-4kere altına işedi Götürsekte işemeye devam etti Hiç uyanmadı Bugün bu gece ağlaya ağlaya gece altını bezledim Lütfen bana bi çözüm
HonKiPonKiDoNiNo gozbebegi Birseyden etkilenmis yada korkmus olabilir mi ? Bazen bize normal gelebilecek seyleri onlarin bilincalti farkli algilayip korkuya sebebiyet verebiliyor..Genelde uzun zaman sonra ki gece alta kacirmalarda bunlari baz aliyor hekim ve pedagoglarda
Esen3535 gozbebegi benm kziim da 3 yasinda 4 ay once bez biraktik gece 1kez kaldiriyorum o zman yapmiyo bence bezlemek yerine cocuk psikiytarine goturun kesinlikle bi sebebe baglidir diye dusunuyorun
gozbebegi sifirekran_bolkitap çok hassas kim ne dese üzülür kafasına taksr Ufak şeye ağlar Kızmaya hiç gelemez
bebegiminbesigicamdan gozbebegi aksam uyumadan once cisini yapsin sonra bi 3 5 dk gecsin tekrar oturtun işesin bi yerde duymustum hem tam kalan kismini yapiyormus hemde ordaki kaslari gelistiriyormus