Pinar-26 2.5 yasunda oğlum var o da bana aynisni söylüyor göbeğim ağrıyor işte burası diyor, kakasi var o yüzden söylüyor galiba diye düşünüyorum hadi tuvalete gidelim kakani yaparsan geçer diyorum yapıyor evet gecti diyor. Acaba gerçekten geçiyor mu yoksa ben kaka yaparsan geçer dedim diye mi söylüyor bilemiyorum. Ama bizimki kaka zamanına denk geliyor hep