Gokce91 Normal sanirim, soyle anlatayim benim kizim 3.5 yasinda birakti bezi.. Kesinlikle biraktiramadim, ustelemedim de sonra.. Birgun kendisi artik bez takmak istemiyorum dedi ve atti.. O atis.. ne altina kacirmisligi var, ne yataga yapmisligi.. Ama soyle bir huyu var tutuyor 🤣 hadi kizim diye gun icinde soylemesem 5 saat yapmaz :) Tuvaletin uzerine koyulan aparatlardan alirsaniz, belki ilgisini ceker gidip kendi yapmakta isteyebilir