semanrr007 Kızlar 4.5 ay oldu doğum yapalı malum sezeryan göbeği. Korse taksam çokmu geç kaldım mekiğe de başlicam korse bu saatden sonra işe yararmı ?
iki_prensesannesi semanrr007 mekige başlamanızı önermem antrenörüm bende sezaryan doğum yaptım en az 1 sene geçmesi gerekir çünkü dikişler dışardan kapanmış olsada henüz taze
sevimliidostlarr semanrr007 korseyi hemen başlıyorlar canım bildiğim evet geç kalmışım ben de takmadım takamadım korkumdan ne yapayım 18:19 aylık bebeğim göbek orada kaldı