HonKiPonKiDoNiNo uykusuzanne__ Kisin kis meyvelerinden taze taze bol bol yedir.. Sebze meyveler zamaninda guzell.. ben deepfreeze misir disinda asla birsey koymuyorum onun icin.
BuzluKahve uykusuzanne__ Ben dondurma kalıplarında donduruyorum. Karpuz, bal ve sütü blenderdan geçiriyorum. Karpuzlu dondurma deyip bayılarak yiyor.
BuzluKahve uykusuzanne__ Biz hepimiz yaz kış soğuk su içer dondurma da yeriz😬 Hiç hasta olmadık bu sebeple.
2_prens_anneesi uykusuzanne__ Hayır olmaz sulanır.Bizim bir komşu koymuş sonra kışın çıkarmış yiyememis.🙂
butterflyy_ uykusuzanne__ blender geç saklama kaplarına koy gitsin bal koyan da oluyor içine meyvesine göre
Cicektebenimcicekligunlerde uykusuzanne__ Karpuz suyu atsanız dolaba, Denemek amaçlı az atın bir hafta sonra bakın nasıl olmuş diye.. Ben karpuz suyu blendirlayip,içine limon sıktım.Guzel bir icecek oldu..
uykusuzanne__ Cicektebenimcicekligunlerde suyunu sevmiyor tüm karpuz 🍉 olucak teşekkür ederim ama yine güzel gözüküyor