smnbr mom97X Yarım kundak doktorların tavsiyesi zaten Sıçramayı engelliyor hem de hala anne karnı konforu yaşatıyor İki ay kadar yaptım, bence bebek için de anne için de iyi bişey Ama yaz bebekleri için bişi diyemem
gizemvatansever Yarım kundak yaptım ama sıkı sıkı yapmadım, çok rahat uykuya daldı hep. 3 haftalıkta bıraktım
Babygirll mom97X ben yapmıştım kızımı şuan 3 yaşında ama bebeklik döneminde korkup kendisini çok uyandırırdı
Minmini mom97X ben hiç yapmadım 15 temmuz doğumlu çok sıcaktı havalar öyle olmasaydı yarım kundak yapardım ama çünkü refleksleri çok uyandırıyordu.