Zynp555 kızımı anneannesi bakıyordu. 2,5 yaşında özel kreşe gönderim tam gün. Daha sonra 2 senede devlet anaokuluna gitti. Ben 10 senelik okul personeli olarak 4 yaşından küçük çocukların özel kreşe gitmesinden yanayım. Hem yaş grubu oluyor, hem fiziki imkanları daha çok yaşlarına uygun oluyor. Hem de sınıf sayıları az oluyor. Ama güvenilir köklü bir kreş olmalı