Sende insansın öncelikle ve bir insanın sorumluluğu oldukça ağır ve zorlanıyoruz ,inan hepimiz bu yollardan geçtik , geçiyoruz …Annelik vicdan işi ve hiç bir zaman mükemmel bir anne olacağımı zannetmiyorum hep daha iyisini isteyeceğiz evlatlarımız için o yüzden yetersiz hissetme duygusu daimi sürecek.Çok yoruluyorsun eminim o yüzden o uyuyunca bir süre uzan ve zihnini boşalt çünkü bundan sonra bu duygularla daha da mücadele edeceğimiz dönemler olacak. Sana yazıyorum bunları 20 aylık bebemle ve inan hergün kendime de hatırlatmaya çalışıyorum , sevgili hemcinsim kolay gelsin hepimize❤️Mükemmeliz eksiklerimizle