Merhaba sevgili anneler, bebeğim için aptamil 3 numara mama kullanıyorum ve 1 yaşına girmesine 11 gün kalmışken 3 numara maması bitti. 11 gün için 4 numaralı mama kullansam Bi sorun olur mu? 4 numaralı mama 1 yaş üstü için. Eğer 3 numara alırsam bitmeyecek 1 yaşında da devam etmiş olacak bu durumda ne yapmalıyım.