aysekaran07 Arkdşlr probiyotik kullnan ve iyi gelen var mi bağırsak tepkili yararı oluyor mu hangi marka kullnıyorsnz yardmci olr msnz
Btl61 aysekaran07 ben kullanıyorum ama faydası oldumu bilmiyorum şuan hala kızarıklık vs oluyor 10 aylığız
Mnktrtaaa aysekaran07 kesinlikle oluyor 5 aydır kullanıyorum forbiome bağırsak tepkili alerji hem süt hemde çoklu gıda alerjisi
bussyy1710 aysekaran07 bigaia kullandık 6-7 ay kadar 1 haftadır bıraktım bağırsağı alışmasın diye bizim alerjimiz de çok azaldı zaten. Ben faydasını gördüm çok ishal şeklinde kaka yapardı onu düzeltmişti. 9 aylık şuan oğlum
Btl61 aysekaran07 forbiome beş ay kulanfım şimdi bir aydır farklı bir markaya geçtim bağırsak temelli alerjimiz var , kabızlık kızarıklık döküntü bazen huysuzluj uykusuzluk falan oluyor bizde de çoklu alerji 10 aylığız
Mnktrtaaa Btl61 dokunanlar muz kuruyemiş dana eti bezelye ıspanak domates şu an denedikşerim patates kabak avakado(biraz dokundu) havuç bugün ne denicem bilmiyorım😂
aysekaran07 bussyy1710 alerji testi mi yaptırdnz nasl Btti bşka ne belirtsi vardi bzde kaka da kan var 🥹🥹 gecr dimi cok zor diyt yapmk kaka da kan gormk psikolojm bozldu
bilememolabilir aysekaran07 ne açidan faydasi oluyor peki onu anlayamadım. Bebegimde alerjik bağırsak tepkili kullansak ne gibi faydaları olur ki?
26merve26 aysekaran07 babada biri sabah daha iyi olur dedi de ben sabah veriyorum ama doğru mu değil mi bilmiyorum🤔