Merhabalar, kızım alt 2 dişini tam 5 aylıkken çıkarttı, bolca salyası huzursuzluğu çok hafif de 1-2 gün ateşi olmuştu. Calpol vermiştim 3-4 güne patlamıştı. Şimdi sanırım ya üstler ya da yine alttan geliyor tam göremedim ama eli sürekli ağzında, hafif ateşlenir gibi oluyor. Huzursuz, memeyi biberonu pek istemiyor iştahsızlaştı. Diş olduğuna eminim yani.
Ama asıl sorun uykular. 3 aylık olduğundan beri sabaha kadar deliksiz uyuyan kızım nerdeyse saat başı ağlayarak uyanmaya gece sürekli huzursuzlanmaya başladı. Sanırım bu da diş kaynaklı. Dişi çıkınca bu durum eskiye döner mi? Napmam lazım bu süreçte?