Oglum 23 aylık konuşması cok fazla yok gibi geliyor bana" baba,dede,nene,anne,ömüre ömü,kedi,maymun mama gitti, birkerde 3 kelime kullandı" Tedi buya gel"ela , yani kendi dilindende konusuyor ama tabi ben anlamıyorum yani kelimeler şuanlık anladıklarım bunlar yani benim oglan bunları söylüyor sizde durimlar nasıl 🥰