Merhaba güzel anneler
Kızım 6 ay 8 günlük beni hiç emmedi 2 ay sütümü sağıp verdim sonra da sütüm bitti. Yani tamamen mama ile besleniyordu. 4.aya kadar her şey güzeldi. Sonra yavaş yavaş mama miktarı azaldı, saatler uzadı. Ve son 5-6 gündür uykusunda dahi mama içmiyor. Günde en fazla 300-350 cc. Doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başlamıştık tadımları falan yaptık bitti. Biraz geleneksel de yaklaşıyorum. (Büyük kızımda çok kuralcı hareket ettim şu an çok seçici bir çocuk. Alakası var mı bilmiyorum)
Bebeğimi ne ile besleyebilirim? Sizce kaşık maması, sebze çorbası vs olarak gitsem sorun olur mu? Midesine çok yüklenmiş mi olurum? Bunlarla beslemesem mama içmiyor açlıktan da ağlayıp duruyor gelişimi de yavaşlıyor. Siz olsanız ne yapardınız?