htcshn2002 bizim de uzamış sarılıktı. Değeri çok yüksekti hep sinirdaydi. İki kez kuvezde kaldı. Ben o dönemler araştırmaktan kafayı yemiştim. Herkes bişi olmaz diyor ama nasıl guveneceksin. Sonra öğrendim ki bu sariliklarda önceden 2 gün anne sütü kesilir 2 gün sonra devam edilirmis. Şimdi doktorlar onermiyormus ama bana mantıklı geldi. Hemşire bir ablam vardı ona sordum o da iyice araştırdı ve kesmeye karar verdim. Tabi göğüslerim şişti. İki gün değil 5-6 saat kestim. Uzun aralıklarla verdim arada da mana verdim. Değeri düştü. Bir daha da eskisi gibi yukselmedi. 2 ay 10 gün luk olunca bitti. Biz üniversite hastanesine de gittik bir kez kan aldılar. Sonraki gitmemizde yine bir araştırma için alacaklardı izin vermedim. İlkinde delik deşik ettiler çocuğun kolunu dünya kadar ağladı yavrum.hepinize şifa diliyorum tez zamanda 🌸❤️