Kızlar 2 buçuk ay önce doğum yaptım bugün de spiral taktırmak için hasteneye gittim fakat sezeryan olduğum için spiral oturmadı dedi yapışık dedi ebe denedi doktor denedi olmadı devlet hastanesine gitmiştim acaba özele gitsem yapılır mı benim gibi olan var mı ?