fatmaarasbebek 3 ay 19 günlük bebeğim biraz kabız, sizde durumlar nasıl acaba ek olarak su vermelimiyim çocuğuma ?
beyazzkuguu fatmaarasbebek benim kızımda 10 gün yapamadığı oldu zeytinyağı verdim ben çay kaşığı ile az da olsa su verdim her gün olmasa da kabız olduğunda şükür yapıyordu şimdi rutine döndük. Birde ana kucağınız var mı ? Benim kızım özellikle ona oturtunca kakasını yapıyor internette de öyle yazıyor yardımcı oluyormuş
fatmaarasbebek balmom59 2 gündür çok sancılı ağlıyor sütünde sanırım yetmiyor ve ondan yapamıyor mama verdim Bende bugün
fatmaarasbebek beyazzkuguu bende zeytinyağı yeni verdim umarım etkisi olur emziriyorum ama sancilaniyor doğmadan yatıyor yetersiz oluyor ondanmi acaba böyle oldu 2 gündür yapamıyor benimki
balmom59 fatmaarasbebek yani bezinde hafif kaka görüyorsanız o normal Kabız olduğu anlamına gelmiyor ki imkansız yani anne sütüyle kabızlık çok zor ihtimal Ha kakasını yapamıyodur o ayrı oluyor ama kabız olduğundan değil 😊 mama için doktora danıştınızmı Danışmadıysanız önce bi sorsaydınız keşke
fatmaarasbebek balmom59 bilemedim bende ama eskisi kadar sıvı değil diyim ben size böyle yoğurt kıvamında ve blincuklu bir diski afedersiniz, ama bende ne bileyim hemşireye sorarim yarın 😕