sezeryanlaanneolunmazmis Yapıyorum içi çok güzel oluyor kalıptan da güzel çıkıyor ama dışı yanmış ve sert oluyor neden acaba tereyağıyka yagliyorum yapisnasin diye ama dışı hep kop köyü cikiyor başka bı yöntemi varmi
bikupakahvee sezeryanlaanneolunmazmis yaglama işlemini çok yapıyor olabilirsiniz O yüzden dışı sert oluyordur bide 180 derece de pişirirseniz daha iyi olur
Ogulluana sezeryanlaanneolunmazmis tereyağ yanar sıvıyağ ile yap bir de çok bekletiyor olabilirsin kırk dakika da pişiyor ortalama 180 derecede
Lolik sezeryanlaanneolunmazmis 180 derecede fanlıda ve tereyağ değil sıvı yağ ile yağlayıp dene bir . Ben oğlumdan dolayı çok fazla kek yapıyorum bu dediğim şekilde yapıyorum güzel pişiyor
bikupakahvee sezeryanlaanneolunmazmis birkere bende çok yağlamıştım dışı aynen dediğiniz gibi oldu az yağlayın birde un serpiştirin yapışmadan çıkar
Lolik sezeryanlaanneolunmazmis şuan fırında kekim var 180 de fanlıda pişiyor😂 pişince atayım istersen fotisini dışını görürsün
sezeryanlaanneolunmazmis Lolik işte böyle istiyorum yaa benim dışı kapkara oluyor sanki kakaolu kek 😁 sabah yapicam misafirliğe goturucem sizinki gibi olur umarim 180de ve fanli pisiricem foto atarım😊
neolmusyaani Lolik limonlu kek sizinkiydi demi…? Birde size bir soru soracağım benim fırınım davul firin. Kek kalıbım yok almayı düşünüyorum acaba olur mu davul fırına?
ZeydsMom sezeryanlaanneolunmazmis sanki sadece alt ayar acik kalmis da yanmis. Acaba firinda bi sorun mu var?
Lolik sezeryanlaanneolunmazmis Allah Allahh . Fırın da sorun olabilir mi? Annemin fırını mesela 100 derecede 200 derece gibi çalışıyor her şeyi aşırı hızlı pişiriyor
Cylnmiray sezeryanlaanneolunmazmis acaba kek kalıbı çok mu ince diye düşündüm bende yada firinla ilgili bir sorun ? .🤔🤔
sezeryanlaanneolunmazmis Lolik bı tart kalibim var onda yaparken böyle olmuyor dışı aynı içiyle aynı renk olarak çıkıyor ama bu kek kalıbı böyle yapıyor