Arkadaşlar kafam 10 ay geçmesine rağmen hala karışık ben bu ek gıda meselesini çözemedim 😂
Öncelikle bebeğim katı gıdaya zor geçti kilo alması için bir süre blender kullanmıştım çünkü. Bir kaç sorum var tecrübeli annelere.
Hiç blw yapmadım ama yeni yeni önüne koymaya başladım asla ağzına götürmüyor sıkıp yere atıyor bunu nasıl öğrenecek?
Örneğin karpuzu şeftaliyi küp küp doğruyorum küp dediğim tırnak kadar diyim bazen yiyor bazen öğürüyor bazen zor yutuyor normal mi hala böyle olması bu ay da boyut ne olmalı doğru mu yapıyorum?
Bir öğünde ne kadar yemeli, ana yemekten 2-3 yemek kaşığı kadar yoğurt 2-3 yemek kaşığı kadar mesela köfte desek küçük boy max 2 köfte yer ya da yemez çok iştahlı değil ama bu miktarlar normal mi?