Merhabalar ek gida da bebeklerinize meyve tadimlarını nasıl yaptırıyorsunuz hangi meyveleri veriyorsunuz acaba ? Biz 3 gun kurali ile ilerliyorz yogurt ile basladik kabak ile devam ettik sonra havuc sonra patates simdi neyle devam etmelym meyvelere gecmeyi dusunuyorum sizler nasil yapiyorsunuz yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler :)