ZeydsMom alihamzahlas bazen uyku,bazen uykusuzluk huzursuzluk yapar. Ates olada bilir olmayadabilir. Benim oglumda ilk gece olmustu. Bide onun sabahi gun icinde degil ama gece biraz oldu sonra gecti gitti
Merveruya alihamzahlas ben yaptirdim geçen perşembe. Gelince 2 saat uyudu sonra akşama kadar huysuzdu halsizdi. Baya ağladı. Ağrı kesigi şurup verdim. 8 9 dan sonra daha iyiydi bize ateş yapmadi
Tusa_ alihamzahlas bizim 3 tane birden vurdular aynı gün ateşi çıkmadı ama çok huzursuz oldu ben parol içtim emzirdim onunda geçtiğini düşünüyorum
oncul Ben 4 gün önce yaptırdım , uyudu sadece biraz ateş vs olmadı. Bol bol emzirdim zaten aşıya götürmeden ve sonrasında da aynı şekilde şükür bi sıkıntı yaşamadık