BtlSare sleepy sanırım değişti kızıma doğduğundan bu yana kullanıyordum ta ki 2 ay önce sürekli kaka ve çişi sızmaya başladı çok garip bir şekilde bağlıyorum bezi 2 saat geçmeden bir yerinden sızma yapmış oluyordu. Evet son aldığım paketler benimde öyleydi değiştirdim kurtuldum hem daha ucuz hem sizdirmayan bez kullanıyorum