busragggg kabağı koca koca insanlar bile sevemeyebiliyor. Bebek daha hem ve 6 aylık bile değil. Normal değil mi sevmemesi? Yani tabiki siz bilirsiniz ama erken bile başlamışsınız. Önünüzde çoookkk uzun zamanlar olacak acele etmeyin ek gıda için. Benim kızımda mesela ilk zaman yoğurt olsun yumurta olsun çok severdi şuan 17 aylık bazen güzel yerken bazen yemeyebiliyor. Bende çok dert etmiştim ek gıdayı ama kendime etmişim şuan çoğu şeyi yiyor yemediğindede zorlamıyorum büyüdükce illaki yiyecek yani aman diyim zorlamayın zaten daha minicikmiş ilerleyen zamanlarda yer yemezsede takmayın 1 yaşa gelince yer