aktas34 minimalist tavsiye ederim . Kahvaltısı var , meyve tabağı var ayrıca meşrubat ikramı da var sıcak , soğuk birsürü seçeneği var yanında kurabiye ikramı da oluyor . Akşam yemeğini mangal ateşinizi yakıyorlar etinizi siz alıp pişiriyorsunuz . Ben mart sonu gitmiştim havuzu sıcaktı en önemlisi üstünün kapanmasıydı giriceğimiz zaman açıyorduk sonrasın da kapatıyorduk. Instagram hesabı var incelersiniz . Ödemesini biz gidince elden yaptık diğerleri direk hesaba istiyordu .