kurabiyevarsimitvar alparr Bebevita kullanıyoruz Ablam tavsiye etmişti bazı mamalar kabızlık, gaz vs yapıyormuş bebek de sevmeyebiliyormuş neyse ki şükür ilk denememizde alıştı😂
melike4672 alparr yok 1.5 aylıkken sütüm kesildi az az geliyordu sağıyordum hep, mama ile gidiyoruz 5,bucuk aylkken ek gıdaya geççe tabi ben gene taddırıyorum😀😀
bebeklihayatt137_ 4aylikken 6700du 3750 dogmustu gece ay hiç kilo almadi cunku cok hareketli kızım ondan heralde
alparr bebeklihayatt137_ maşAllahhh benim oğlumda çok hareketli bakalım kaç kg çıkacak 😇😅 sadece anne sütü mü
diloslarrr duhalinamom merhaba maşallah öncelikle bebeğiniz 4 aylıkken bile neredeyse bir yaş kilosuna erişmiş neden mama veriyorsunuz ağlıyor mu acaba
duhalinamom diloslarrr bazen doyamadığını düşünüyorum çünkü artık yenidoğan bebk değil büyüdüğü için daha fazla süte ihtiyacı var bnde aç kalmasın diye günde bir kere vermeye başladım
nurcuk1 alparr hemen hemen bütün mamaları denedik tıbbi içerikliler de dahil en son SMA kullandık onu sevdi çok şükür ama confort olanı
duhalinamom alparr ben günde bir defa vermeye başladım oda 75 ml iki ölçek bir de yarımdan az birşey eksik ekliyorum