Bir_prensesannesi58 Arkadaşlar kanamam oldu bu sabah. İci kücük parca düşürdüm hamileyim acaba düşük mü ama agrim yok. Ne karnimda nede belimde
Rengin Bir_prensesannesi58 beklemeden doktora gidin. Ne olduğunu bilmiyorum ama muayene olmakta fayda var. Geçmiş olsun.
Sin21 Bir_prensesannesi58 kanama asla normal kabul edilmez gebelikte telaşlanmayın ama doktorunuza görünün mutlaka bir çok sebebi olabilir çünkü
Bir_prensesannesi58 Bu sabah oldu anlamadim ilk hamileligimde hem kanamali gecti ama hiç pihti düşmemişti
Sevgi1 Bir_prensesannesi58 parça büyük mu düşük olmasın ya ne dedi Dr komşu düşük yapmış arı gibiymis pıhtı bebekmis o düşmüş anlatiyordu
Sibel_33 Bir_prensesannesi58 ilk kanama başladı sonra küüçük kan pıhtıları sonra büyük parçalar en son büyük bişey düştü ama iki gün çok zorlu geçti
19sel19 Neden kan tahlili bekliyorsunuz? Ultrasyonla baksalarya kese var mı içi dolu mu kalp atışı var mı diye🤔🤔
Basaksmrdyn Olumsuz konuşmak istemem ama arkadaşımın gözümün önünde düştüğü için biraz biliyorum önce kese geldi sonra iki tane parmak büyüklüğünde pıhtı geldi ve kendiliğinden düşürmüş oldu. Umarım sizin de öyle olmaz istiyorsanız eğer bebeği.