Merhaba kızlar 4 yaş Oğlumu dün çocuk havuzunda oynadı eve geldik bu sabah uyandı karnım agriyo diye bisey falan yemedi meyve falan verdim öğlen gibi kustu, nane çayı yaptım içirdim iyi geldi gibi sonra yemek yedi hafif yedirdim, biraz önce yine kustu ve sonra içtiği suyu geri kustu toplamda 3 kez çıkardı isal olmadı şimdiye dek ateş de yok napsam bilemedim götürsek mi Dr a. Çok su yuttu dalmaya çalıştı oynadı. Ne yapsak geçer kararsız kaldım götürür goturmemekte üşüttu mu acaba yoksa mikrop mu kaptı ki