Merhaba hanımlar ikizlerim var bir yasını geçtiler önceki akşam hava alsınlar diye dışarı çıkardım birazda suyla oynayıp İslandilar ama hemen eve gelip ılık duş aldırıp üzerlerini değiştirdim ıslak kalmadilar yani dünden beri de biri 38 derece ateşle ateş düşürücü veriyorum etkisi geçince tekrar çıkıyor bugünde diğer kızım ikisi aynı şekilde ilacın etkisi geçince yine atesliler aile hekimimize götürdüm daha yeni sıcaktan bile olmuş olabilir perşembe gününe kadar aynı şekilde devam ederse tekrar gel dedi ateş düşürücü yazdı gönderdi ama hala ilaçla düşüp tekrar çıkıyor ateşleri varmı başına gelen acile götürsemmi bilemedim genel durumlarıda halsizlesmeye başladı