123aa Arçelik inverter klimamiz anlık bı üflüyor bı uflemiyo şimdi baktık içi buz tutmuş düzelir mi acaba bu sorunu nedir ne yapmak gerekir
Balkizlarim 123aa fan ayarına bakın düşük yapın çok yüksek olmasın eşim klimaci değil ama mantık yürüttüm ☺️
123aa Balkizlarim evet internetten baktım ben de fan ayarını düşürdük sıcaklığı yükselttik eriyo buzlar inşallah düzelir