hayalperest2310 yok ben yedırmıyorum de onları bende çok duydum emzirmedigim için, pirinç unu, bebe buskuvısı vermedıgım için benim yüzümden zayıflar he birde şey var “sağlıklı beslicem diye çocuklar dal kaldı” acıyorlar ama bilmiyorlar ki kendi paketlı gıda ile şişirdigi bebeklerınden kat kat sağlıklı bebım çocuklarım o yüzden umrumda değil