Kızlar bugün kontrolümüz vardı baş çevremiz 41 cm çıktı kızım 3 ay 10 günlük. Baş çevresine iyi dedi bıngıldağı kapanmak üzere dedi bir daha ki sefere geldiğinde kapanırsa nörolojiye göndeririz dedi kapanınca ne oluyor? Normalde kaçıncı ayda kapanması gerekiyor? Başına gelen arkadaşlar var mı bir sıkıntı teşkil ediyor mu ilk bebeğim bilgim yok bu konuda