Duriskonunannesiii Doktorla sağlık ocağı ölçümü arasında 3 cm fark var , sağlık ocağında daha uzun çıkıyor doktorda daha kısa evde olctugumde de ikisinin arasında olcuyorum sizce hangisi doğru 😬 sizde de böyle mi
SevimliHayaletCasper Duriskonunannesiii ne zaman ayakta ölçmeye başlarlarsa o zaman doğru ölçü çıkıyor 😄
goktugharun Duriskonunannesiii saglık ocağında ve hastanede bizim hep yanlış ölçüyorlar cocugun bacagını tam açmadan bakıyorlar onlar 67 68 diyor biz evde ölçüyoruz 72 73 cıkıyor doğru düzgün iş yapamıyorlar
March Benim de dikkatimi çekti bu hep. Ancak bizim doktorda hastanede ölçerken hep daha uzun çıkıyor ama sağlık ocağında daha kısa. Doktora sormuştum ölçümlerimiz farklı dedi. İlginç.
Duriskonunannesiii SevimliHayaletCasper kız ayakta olctugu de doğru değil kızımı da eksik olctuler , 150 boy hizası neredeyse benim boyunda ben 160 im 😁 aksine sağlık ocağında bebeği de fazla olcuyorlar sanki doktordan 3 cm fazla söylüyor 😁 bu kadar fark olur mu ki
Duriskonunannesiii goktugharun benim evde olctugum de ikisinin ortası biri 67 diyor diğeri 70 ben olcuyorum 68 😁
SevimliHayaletCasper Duriskonunannesiii valla bilmiyorum ki cnm ben evde de ölçüyorum aynı çıkıyo genelde 😊
Duriskonunannesiii SevimliHayaletCasper büyük kızımı da goturudm evde 1 metre ,orda 96 cm 😁 yani bilemiyorum şaşırdım açıkçası bu kadar farka