Oğlum 4.5 yaşında 3 ay sonra 5 yaşına girecek. Yıllardır ekrana tamamen olmasa da bağımlılık olmayacak derecede uzaktı. Yemek saatlerimiz çalışma saatlerimiz vs vs pek birlikte olmuyor ama ekran açınca yemiyor açmayınca da yemiyor. Artık tükendim hayır yese açacağım sorun yok. Saatlerce yemek masasında vakit geçirmek istemiyorum. Okulda şu anda böyle bir sorun yok. En azında yediklerni okulda yiyor. Sınır mı koyamıyorum bilmiyorum belki de bıktım o yüzden. Fikir bekliyorum ne yapacağım ben